Nasza strona korzysta z plików cookie Serwis korzysta z plików cookie oraz innych technologii śledzenia w celach prawidłowego funkcjonowania, wyświetlania spersonalizowanych treści i reklamy oraz analizy ruchu na witrynie żeby wiedzieć skąd pochodzą nasi użytkownicy. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w Polityce Prywatności.
W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając w link Polityka Cookies w stopce strony.
Produkty

Sklepy PSB Mrówka typu DIY „zrób to sam” oferują produkty niezbędne do remontu oraz utrzymania domów i ogrodów. Zlokalizowane są przede wszystkim w miejscowościach powiatowych i gminnych od kilku do 100 tys. mieszkańców.

Obecnie działa w Polsce 361 sklepów Mrówka, w których regularne zakupy robi ok. 4 mln klientów.

Sieć PSB Mrówka dysponuje łącznie 480 000 m² nowoczesnej powierzchni handlowej i zatrudnia 7000 pracowników. Sklepy te oferują ok. 10-40 tys. produktów niezbędnych do renowacji oraz utrzymania domów, mieszkań i ogrodów. Łączne przychody Mrówek w 2021 r. wyniosły 3,4 mld zł i osiągnęły 10% dynamikę wzrostu.

Jak otworzyć Mrówkę wystarczy krok po kroku zapoznać się z opisem franczyzy Mrówka i Mini-Mrówka oraz skontaktować się z nami. Zapraszamy również do obejrzenia filmu.

  1. Jak zostać właścicielem sklepu Mrówka?
  2. Jakie są przewagi konkurencyjne franczyzy Mrówka?
  3. Jakie są niezbędne środki na inwestycję?
  4. Jak pomagamy inwestorowi franczyzy Mrówka?
  5. Jakie są wymogi lokalizacji i wielkości sklepu?
  6. Jakie są standardy zaopatrzenia sklepu – asortyment i logistyka?

Jak otworzyć Mrówkę?

Zobacz instruktarz dla inwestorów

PSB w Polsce

Pierwszy market PSB Mrówka powstał w 2002 roku. Na rynku działamy ponad 20 lat!

0

marketów

Mrówka działa w calej Polsce

0

osób

pracuje w sieci Mrówka

0 mld zł

przychodu

uzyskały markety PSB Mrówka w 2021 roku

0 mln

klientów

robi zakupy w sklepach Mrówka

Zapisz się do newslettera

Kim jesteś?