PSB Mrówka to nowoczesne sklepy samoobsługowe sektora „dom i ogród”. Pierwsze sklepy powstały w 2002 roku, obecnie 373 PSB-Mrówka.
Ich celem jest uzupełnienie aktualnej oferty składów PSB o nowy asortyment, kupowany przede wszystkim przez klientów detalicznych, prosto z półek marketu. Sklepy te posiadają w ofercie od kilku do kilkudziesięciu tysięcy pozycji asortymentowych potrzebnych do remontu, wyposażenia, utrzymania domu, ogrodu i posesji. Mrówki są obecnie najliczniejszą siecią detaliczną sektora „dom i ogród” w Polsce.
Funkcjonują głównie w miastach powiatowych, ale także w miejscowościach gminnych pod nazwą „Mini-Mrówka”. Obecnie 373 PSB-Mrówka. Co roku powstaje ok. 30 nowych placówek.
Od wielu lat daje się zaobserwować lepszą sytuację w segmencie zawiązanym z remontami oraz utrzymaniem domów.
Łączne przychody całej sieci Mrówek w 2021 r. wyniosły 3,4 mld zł.