PSB Mrówka to nowoczesne sklepy samoobsługowe sektora „dom i ogród”. Pierwsze sklepy powstały w 2002 roku, obecnie jest 378 PSB Mrówka.
Ich celem jest uzupełnienie aktualnej oferty składów PSB o nowy asortyment, kupowany przede wszystkim przez klientów detalicznych, prosto z półek marketu. Sklepy te posiadają w ofercie od kilku do kilkudziesięciu tysięcy pozycji asortymentowych potrzebnych do remontu, wyposażenia, utrzymania domu, ogrodu i posesji. Mrówki są obecnie najliczniejszą siecią detaliczną sektora „dom i ogród” w Polsce.
Markety Mrówka w zależności od wielkości sklepu posiadają w ofercie ok. 10-40 tys. pozycji asortymentowych. Do najpopularniejszych należą takie produkty jak: narzędzia, elektronarzędzia, farby, impregnaty, tapety, oświetlenie, chemia budowlana, panele, płytki, ceramika, drzwi, dekoracje, instalacje, wentylacje, płyty, ogrodzenia, kostka brukowa, AGD, ogrodowe (rośliny, narzędzia, donice, meble, nawadnianie) oraz artykuły hobbistyczne, sezonowe (Boże Narodzenie, Wielkanoc, znicze, karnawał).
W swojej bazie Grupa PSB Handel S.A. posiada 500 tys. artykułów, które może dostarczyć na indywidualne zamówienie klienta. Produkty pochodzą od ok. 500 renomowanych dostawców – artykułów potrzebnych do domu i ogrodu.