Nasza strona korzysta z plików cookie Serwis korzysta z plików cookie oraz innych technologii śledzenia w celach prawidłowego funkcjonowania, wyświetlania spersonalizowanych treści i reklamy oraz analizy ruchu na witrynie żeby wiedzieć skąd pochodzą nasi użytkownicy. Możesz zarządzać plikami cookie z poziomu Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies na naszej witrynie znajduje się w Polityce Prywatności.
W dowolnym momencie, możesz dokonać zmiany swojego wyboru klikając w link Polityka Cookies w stopce strony.
Produkty

Nasze przewagi konkurencyjne

 Przewagi konkurencyjne franczyzy PSB Mrówka

  • Sprawdzone standardy prowadzenia tego typu placówek handlowych. 20-letnia znajomość branży.
  • Jakość i konkurencyjne ceny oferowanych towarów.
  • Szeroka oferta asortymentowa – 440 tys. produktów potrzebnych do domu i ogrodu pochodzą od 580 renomowanych dostawców.
  • Ugruntowana pozycja rynkowa Grupy PSB na rynku DIY (silna marka - ponad 70% znajomość marki Mrówka wśród Polaków).
  • System szkoleń przygotowujących do prowadzenia sklepu typu DIY oraz związanych z zarządzaniem placówką, systemem informatycznym i nowościami produktowymi.
  • Realizowanie dostaw poprzez nowoczesne centra logistyczne w Wełeczu i Wąbrzeźnie, gwarantujące sprawny łańcuch dostaw.
  • Dostęp do systemu informatycznego dostosowanego do funkcjonowania sklepu z branży DIY, który umożliwia działanie operacyjne sklepu i pozwala przeprowadzać szereg analiz (sprzedaży, zapasu, rotacji itp.) niezbędnych do skutecznego zarządzania sklepem.
  • Liczne działania marketingowe w telewizji, radiu, Internecie (social media, Facebook, TouTube), gazetki promocyjne, ulotki, katalogi, eventy marketingowe.
  • Specjalistyczne szkolenia z zakresu obsługi klienta, szkolenia marketingowe, produktowe i inne.
  • Bezpieczeństwo prowadzenia działalności, związanej z uczestnictwem w zorganizowanej sieci handlowej.

Sieć sklepów PSB Mrówka to idealne rozwiązanie dla miejscowości powiatowych i gminnych. Mrówka to kompaktowy sklep, w którym mieszkańcy mogą nabyć niezbędny asortyment do remontu czy wyposażenia swojego domu i ogrodu.

Znajomość marki PSB przez Polaków w 2021 roku:

PSB Mrówka 72%
Grupy PSB 57%
PSB Profi 39%

Sklepy zlokalizowane są w miejscowościach powiatowych i gminnych od kilku do 100 tys. mieszkańców. Bardzo często są to jedyne sklepy, o większej powierzchni, w tym segmencie rynku w danej miejscowości. Są one uzupełnieniem oferty handlowej składów działających w tych miejscowościach.

Zapisz się do newslettera

Kim jesteś?